סרט מעולה,מרתק ובהחלט מטלטל. אני חייב להודות שהיו סצנות שנקרעתי מצחוק אך בסופו של דבר זו דרמה שמבוססת על אמיתות החיים בשוליים.משחק מעולה .מומלץ מאוד.