שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אני נהנתי מאוד.סרט נחמד וקליל שלא מתיימר להיות משהו אחר וזה אולי מה שמוסיף לו חן ואותנטיות. השחקנים טובים והמשחק אמין. הסיפור מהחיים עם מצבים שכולנו מכירים.יוצאים מהסרט עם חיוך...ממליצה בעיקר ל-50 פלוס אבל לא רק!