שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
זה לא סרט אימה... אבל אהבתי אותו מאוד הקטעים עם אמא שלה היו עצובים בשבילי
בהתחלה מאוד התרגשתי ללכת לסרט הטריילר עורר בי רצון וציפייה מהסרט. מאוד התאכזבתי ממנו העלילה רדודה וזה הרגיש לי כאילו מושכים אותה עוד ועוד. הסרט נחמד ולא יותר.
אהבתי מאוד את הסרט... השחקנים שיחקו מעולה ואהבתי מאוד את העלילה! מקווה שיהיה סרט המשך בגלל הסוף שעורר אצלי הרבה סקרנות לגבי ההמשך.. ממליצה למי שאוהב קומדיות רומנטיות! הספר גם יפה מאוד ואני ממליצה לקרוא אותו אבל אחרי הסרט כי אולי הוא יעורר בכם ציפיות למרות שלפי דעתי הסרט היה מושלם באמת בלי הגזמה אחד הסרטים האהובים עליי!