שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הזכיר לי קצת את נשכחות הילדות וככה זה כשאתה גם רואה את זה עם הילדים... אין תחליף לרובין וויליאמס המנוח אבל סה"כ סרט לא רע בכלל עם זאת, לדעתי האישית 7 (ילדות של פעם, סרטים של פעם)
פרט לכמה יציאות מצחיקות אמרו את זה קודם לכן, הפוסטר נראה מבטיח יותר. ובאמת,אנשי הפקה/קידום/לוביסטים יקרים- אם יש לכם 20 ו30 ביקורות וכולן 10 על סרטים מסוימים זה לא "קצת" חשוד? בקיצור מי שקורא- אל תסתמכו על כל ה10 שאותם שני מושתלים מפיצים- זה כ"כ ברור! בזבוז זמן -וצוות "סרט" הנכבדים תנו לאנשים אמיתים לספר את חוות הדעת ולא אלו שמקבלים על זה כסף טוב?