6.9/10
ממתק. גם אם אתה מבוגר אבל עדיין נשאר בתוכך אותו הילד מהעבר, אז אין ספק שתהנה. צילום מרהיב, אפקטים מדהימים, תלבושות ססגוניות, שירים וריקודים ומשחק טוב.כל זה מתלבש על סיפור ישן שכל אחד מתחבר אליו ,שבו הטוב מנצח את הרע.
סרט מקסים! הרבה אקשן! סרט מרגש מאד, אחד החידושים הטובים ביותר של דיסני! ממליץ לראות!
סרט טוב עם סוף והתחלה קשורים זה לזה. הבדיחות של הג''יני מצויינות. הבמאי הצליח ליצור עלילה מותחת שיוצרת אשלייה שהרשע מנצח וגורמת לצופים לפחד שג''אפר ינצח את אלאדין. ליהוק מצויין
הסרט מתאים לכול המשפחה סרט קסום הסיפור לא משעמם לרגע
ראיתי את הסרט בקולנוע והוא לא איכזב לרגע אחד. העתק כמעט מושלם של הסרט הקלאסי דבר המביא אותו כמעט לשלימות. משחק נהדר של וויל סמית'' והועבדה שלצידו יש שחקנים פחות מוכרים אבל אותנטים לסרט משבח אותו אף יותר
סרט מושקע ומרהיב. השירים, התלבושות והריקודים. מומלץ בחום לכל המשפחה.
בולשיט. זה הכל.
סרט מעולה! ליהוק גאוני של וויל סמית הסרט נאמן מאוד למקור ועדיין מצליח לרגש אהבנו את השדרוג בדמות שעשו ליסמין בהחלט חוויה טובה
סרט מקסים. וויל סמית בקאמבק מחמם לב.
במילה אחת :וואו !! דיסני מוכיחים שוב איך סרט צריך להראות . האנימציה מהסרט קמה לחיים- העתק מדויק! סצינות מרהיבות שבא לכם למחוא כפיים! ויל סמית הברקה בתור הג''יני . סרט משובב לב, יש בו הכל! מתח, דרמה, רומנטיקה ,הרפתקאות, הומור, אפקטים... הנאה מכל רגע
מרגש , יפה , צבעוני והשחקנים מאוד מתאימים , יש כימיה יפה בסרט וכיף לראות את סמית'' בתפקיד ראוי!
סרט צבעוני נאמן למקור ראינו בדיבוב והשירים היו גם כייפיים. מומלץ ביותר רק טיפה ארוך הילדה ברבע שעה אחרונה קצת איבדה סבלנות
תענוג של סרט לימים חמים. סוחף, מרתק ועם חוש הומור. הגרסה המדובבת היתה נחמדה ונעימה. בהחלט לא מתיילדת. גאי ריצ''י עשה עבודה מצויינת. נאמן למקור אך עם נגיעות הומור. ויל סמית נפלא כג''יני
הסרט יפהפה! בן 11 נהנה מאד, ככה שזה מתאים גם לילדים. התסריט רשום היטב ומכיל הרבה קטעים מצחיקים, המשחק נהדר (בעיקר של הג''יני והנסיכה יסמין) והפסקול פשוט סוחף.
סרט מקסים ביופיו חוויה קולנועית
סרט מושלם מחכה לראותו שוב, היה, אקשן, מתח, אהבה, מוסיקה ועוד... סרט חובה
סרט מדהים! יפהפה בטירוף. מרתק. צבעוני ומאוד מאוד מאוד מושקע.. מאוד מאוד נהנתי לראות אותו.. מומלץ בטירוף! אחד הסרטים היפים שיצא לי לראות בזמן האחרון בקולנוע!באמת ששווה ללכת הכי מומלץ בחום ללכת!
באמת שלא היה צריך לעשות את הסרט הזה (או כל אחד מהחידושים האנושיים של דיסני) אבל הוא עשוי טוב, מוסיף ומחדש מעט מהעלילה המקורית, בעיקר בהומור ובכוח הנשי. ויל סמית׳ הוא בהחלט ליהוק מוצלח אבל הוא לא רובין וויליאמס...). בגדול - שווה את הצפייה. תלת ממד היה מאוד מרשים.
סרט מקסים ,מתאים לכל גיל, אני צפיתי בגרסה אנגלית. הרגשתי שאני במחזמר....
סרט משעשע ומצחיק מאוד בעיקר בקטעים של וויל סמית' בתור הג'יני, כל האולם נקרע מצחוק. המשחק של השחקן שגילם את אלאדין קצת בוסרי ולפעמים לא אמין, אך זה לא פגם בחווייה הכללית. כל שאר השחקנים היו מעולים. סרט צבעוני ועשיר באפקטים מרשימים. מומלץ מאוד!