שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט נהדר ושובה לב. תמונות נוף מרהיבות, שחקנים מצויינים, עלילה המבוססת על סיפור אמיתי מעניינת, מסקרנת ומפתיעה, מוסיקה טובה לאורכו של הסרט. הסרט והעלילה שבו גורמים לנו להתרגש שוב ושוב וכן, ובהחלט קומדיה משולבת ברומנטיקה מתוקה. ממליץ בחום כמי שמאד בקורתי ובוחר בקפידה את הסרטים שבהם צופה.