שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מפחיד שלא מתאים לילדים. בתי בת ה 7 כמה פעמים הורידה את הראש או הסתירה לעצמה את העיניים מרוב פחד ואף ביקשה לצאת מהאולם. יש קטעים שמאוד לא מתאימים לילדים, למשל ירי בבעלי חיים למוות, או קטע מיותר מאוד שהילדה יורה על אביה חץ הרדמה כדי להבריח את האריה. מה המסר בזה? האם בשם הגנה על חיה צריך לירות באבא? מאוד לא חינוכי. לא מומלץ! ראו הוזהרתם!!