שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט מעולה. אני מוכרח לציין שהבחור שנתן את הביקורת הראשונה עושה שם ספויילר רציני ויוצא די זבל בכלל זה. ממליץ להמנע מלקרוא את הביקורת שלו.
כתוב במפורש שהסרט מיועד ל 8 ומעלה. לא מבין אנשים שמתעקשים להגיע עם ילדים קטנים ואז מופתעים שהסרט לא מתאים לגיל... הסרט מצויין ומעביר מסר חינוכי חשוב.