שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
ניהניתי מאד מהמשחק וההומור הבריטי הידוע. ממליץ בחום.
לא!. לא ללכת לצפות בסרט אלא אם את/ה מבקשים לקבל שעתיים של שקט ללא שום פעילות. חשבתי שיהיה רגע שבו הסרט יתרומם...לשווא. לא רציתי לקום וללכת כי חשבתי שבת זוגי צופה בהנאה...מסתבר שהיא נרדמה.... הבמאי וכותב הסרט חייבים לי שעתיים של חיים. עדיף כבר סרט אנימציה של הילדים על סרט זה. נתתי ציון 2 מתוך כבוד לשחקנית הראשית ותו לא.