שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אני מאוד אוהב סרטים ביוגרפים אבל הסרט הזה פשוט משעמם. העלילה לא ברורה ומבולגנת. קופצים בין סצינות שאין שום קשר ביניהם. התחושה בכל הסרט שאתה לא מבין מה קורה ומי הדמויות פשוט בלאגן אחד גדול בלי שום פואנטה. מוסיקה טובה בסרט גרוע.
אחד הסרטים המשעממים שראיתי. אין עניין אין עלילה אין טוויסט ובעצם אין כלום בסרט הזה. מומלץ בעיקר למי שמחפש להשלים שעות שינה.