שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אני כותב קצת באיחור אבל שיהיה. זה סרט נהדר, ואני מאוד מקווה שהוא יחזיר את הקריירה של טרמבלי למסלול. הכישרון הטהור הזה תקוע כבר שנים בתור "הילד מחדר" או "הילד מפלא" ובשנים האחרונות זה נראה שהוא מחפש כיוונים חדשים, ואני ממש מקווה שהסרט יזכיר לעולם במי מדובר.