שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אחד הסרטים הגרועים שראיתי, אם אפשר לקרוא לסרט של 60 דקות במקום אחד עם שניים וחצי שחקנים סרט. סרטי וואן לוקיישן הפכו נפוצים בתקופת הקורונה בהיעדר תקציב או מגבלות מרחק, אבל בסרט הזה בשונה מאחרים לא היה שום טוויסט, פאנץ'', לקח, משחק משובח או משהו שאפשר לחזור איתו הביתה. הרגשתי סוג של זלזול בי ובצופים. בקיצור- לא!