שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מעולה! ממש לא מבינה את הביקורות הנמוכות.. זה לא סרט מציאותי, אבל הרבה סרטים בז׳אנר של המתח/פעולה לא ממש מציאותיים… סרט שיש בו הרבה פאנצ׳ים והכל ממש מתחבר בצורה מרתקת. לכל מי שאוהב סרטי מתח/פעולה ומחפש סרט מעניין ממליצה ממש!
סרט מעולה!!! אחד הטובים שראיתי! כל הסרט יש מתח אדיר, מושך ומעניין ממליצה ממש!!!