שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
שון פן שחקן משובח מאוד, וגם הבת שלו מפתיעה במשחק מצויין. גם בתור במאי, שון פן די טוב. הבעיה היא שהעלילה איטית, החלק הראשון של הסרט לא ממש מעניין, ורק בערך בחצי השני העלילה מקבלת משמעות ועניין. הפסקול נהדר ממש. אי אפשר להגיד שלא נהניתי מהחוויה, אבל גם לא היה "וואוו" כמו שקיוויתי.