שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אכזבה גדולה! בתור אוהב בישול, סרטים צרפתיים ולאחר קריאת שלל הביקורות המפרגנות, הלכתי לראות את הסרט עם אישתי. בסך הכל היה די משעמם ומאכזב. היו צילומי אוכל נחמדים ונופים יפים אך ממש לא נפלתי. העלילה בינונית, הפן ההיסטורי המוצג שיטחי, הסיפור חסר ריגוש ועניין. המוזיקה הייתה יפה. בקיצור, כגודל הציפיות, גודל האכזבות.