שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
העלילה מעניינת. אבל קומדיית פשע מוצגת במחזמר ממש משונה לא מצחיק . הסרט מצולם ברובו בחושך רוב הסצינות חשוכות. רוב הצופים עזבו את האולם. נשארתי לראות לאן זה מתגלגל. אחרי כול הביקורות בפסטיבל קאן ממש התאכזבתי. בעלי כעס עליי שגררתי אותו לסרט למרות השחקניות הנהדרות.