שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הדבר הכי טוב בסרט הזה, הן הביקורות ב IMDB, הסרט כל כך גרוע שהוא מוציא מהצופים את מיטב היצירתיות בתגובות. משחק גרוע, תסריט זוועה, המוזיקה לא קשורה לסגנון של הסרט, הטקסטים בנויים מפאנצ׳ים גרועים של שנות השמונים כמעט בלי קשר. השחקנים לא ממש דוברי אנגלית וזה מאוד מאוד בולט. זה כמו רמבו, רק בלי תקציב ובלי שום כישורים לעשות סרט. אחרי 20 דקות הרגשתי שאני בסרט פרודיה, אבל לא נראה שהשחקנים מנסים להצחיק. אני ממש חושב שזו רשלנות וזלזול מצד סינמה סיטי להקרין ולקחת על הדבר הזה כסף.