שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
כאחד שראה מספר סרטים מהז''אנר של בתי הכלא, אני יכול לאמר שזה הסרט הכי פחות מוצלח שראיתי. ולציין ששם הסרט הוא הבריחה מכלא 77 , וכל עניין הבריחה מתואר בסרט רק ב 10-15 דקות האחרונות של הסרט. מאכזב בעיניי....