6.9/10
חשוב ומשמעותי אם כי נמרח יתר על המידה. באופן אישי כחובב הסטוריה אני אוהב סרטים שמשלבים בתוכם מימד אותנטי של העבר. כאן מדובר על התקופה שהחלה מיד עם מותו של הרודן פרנקו בספרד. מדיקטטורה ,המדינה עושה דרכה לעבר הדמוקרטיה. הבעיה היא שהצעדים איטיים מידי,בוודאי עבור האסירים בכלא שחלק גדול מהם הם פוליטיים או כאלו שהשילטון הישן לא חפץ ביקרם. אחד כזה הוא גיבור הסרט שנכלא על לא עוול בכפו. ציון 7.5.
הסיפור על האסירים בספרד מעניין והסרט בהחלט דרמה. אין בו את החלק של מותן ובטח שלא פעולה. שם הסרט אכן מטעה והבריחה מתרחשת ב 20 הדקות האחרונות שלו, כמעט בלי רקע לזה.
כאחד שראה מספר סרטים מהז''אנר של בתי הכלא, אני יכול לאמר שזה הסרט הכי פחות מוצלח שראיתי. ולציין ששם הסרט הוא הבריחה מכלא 77 , וכל עניין הבריחה מתואר בסרט רק ב 10-15 דקות האחרונות של הסרט. מאכזב בעיניי....