שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מעולה המראה את המציאות שבה חיו האנשים הבורחים למצוקה. ממליץ לצפיה בחום. כמובן שיש כמה חורים בעלילה, כמה מהם לקיצור אורך הסרט, אך גורמים לבלבול, וישנם כמה דברים לא ברורים. אותי אישית הסרט ריגש מעוד, הסרט בעיקר משקף את ההחלתות הלא פשוטות שעשו אנשים, במצב הלא פשות שבוא הם היוא. משאיר תחושות עמוקות. דירוג אישי 7.2/10