שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
1989, בגיל 13 ראיתי את הסרט השלישי וראיתי את קודמיו בטלויזייה )בתקופת הכבלים הפיראטיים). היתה חוייה מדהימה. התקדמנו בזמן..2023,נסגרה הסאגה למרות שיכלו להשאיר את הדמות של אינדיאנה פחות נרגנת וחסרת סבלנות במשחק. הדמות של השחקן המדהים אנטוניו בנדראס הייתה חסרת חיים ומיותרת. מפליא שלא הביא את יכולות המשחק המעולות שלו לשם. פיבי וולטר ברידג'' לא הביאה משהו ייחודי למשחק או לסרט שלא ראינו בעבר. כנ"ל הילד המעצבן. מאדס מיקלסן כרגיל יודע לגלם כל דמות שיקבל באופן מושלם. בכל מקרה היה עשוי טוב מאוד ולא פיהקתי לרגע!