שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט ישראלי משובח, עשוי בצורה יוצאת מן הכלל, איכותי, מדוייק, נוגע ללב, מעביר מצורה חזקה את המצוקות ואת הטרגדיה המשפחתית, לרוץ, לא ללכת, ולראות קולנוע ישראלי במיטבו, גאווה!!!
סרט עדין, יפיפה, מרתק. סרט על החיים, הבחירות, ההחמצות ועל מה שבינהם,יתכן שמבוגרים יהנו יותר כי כבר יש פרספקטיבה רחבה יותר על החיים, מומלץ ביותר!!!