שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
וונקה סרט מקסים.. מהרגע שמתחיל הסרט אתה נשאב לדמויות המתוקות, לשירים שחלקם ממש מצחיקים, הסרט הוא מרגש, עצוב, מצחיק ובעיקר ממש כיפי.. מתאים לצעירים ומבוגרים (יתאים יותר לאוהבי סגנון סרטי מחזמר) ממליצה בחום סרט מקסים ומתוק ויוצאים ממנו עם חיוך גדול..