שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
דבילי. תסריט מטופש. שני השלישים האחרונים של הסרט - מופרכים, לעג לאינטליגנציה. לא יאומן. מי כותב תסריט כזה. הדיאלוגים אמנם שנונים, אך נורים מפי הדמויות כמו בפינג-פונג. מתקבל הרושם, שהם מוקראים ולא משוחקים. תניחו לאירים לנפשם. שישארו בשלהם. אין מה לקנא. אין גם מה לחפש.