שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט גרוע בכל המובנים. אין תוכן ראוי, אין דילמות חינוכיות או ערכיות. העלילה סביב 3 חברים מהתיכון עם בעיות לא מצדיקה את ביזבוז הזמן שבצפייה. הכל רדוד, אין עומק, ישנן קפיצות מנושא לנושא. קטעים הזויים: אי אפשר לגנוב נעל ממיידאנק, לא שוכחים נער באתר, לא סתם מגיעים למסיבה של פולנים, דגלים לא נופלים מרכב המביא מזוודות לבטן המטוס, לא יושבים/נופלים על מסוע של מזוודות, לא ניתן לארגן מפגש עם ראש עיר של עיירה תוך דקות על ידי נהג משאית כדי לארגן אירו לציון שואת היהודים. הנוער בסרט: הכל סטריאוטיפים עם הכללות. בשביל מה לעשות סרט כזה?