שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט משעמם, נוראי, מתחילת הסרט יש חשק לקום ולעזוב. שחקנים מעולים ששי גבאי ואסי לוי פשוט מעולים אבל הסרט, התוכן כבד, לא מעניין, נמשך ונמרח ונמרח בלי פואנטה, סוף מטומטם. שמעתי את הקהל שמרגיש בדיוק כמוני, חלק קמו ועזבו באמצע. בקיצור, חבל על הכסף. ממש.