שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אוקי אז ככה ליטרלי נרשמתי לאתר רק כדי להשאיר את הביקורת הזאת אם למישהו ממש ממש בא לראות סרט מזעזע או שהוא ממש ממש עייף מוזמן לצפות בסרט הזה לצערי לא הסתכלתי בביקורות לפני הסרט והגעתי למצב שאני שמה את הסרט על מהירות כפולה כי הכל היה ממש איטי השחקנים ברמת משחק של ילדים בגן הכל מתאמץ מאוד והעלילה..בואו נגיד שהיה לה פוטנציאל עם במאי טסריטאי או שחקנים אחרים בקיצור מקווה בשבילכם שראיתם את הביקורת הזאת לפני הסרט ולא אחרי הסרט ומישהו כתב שאחד הדברים הכי טובים בסרט זה התגובות אז כן..