שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אם אתם מחפשים סרט ארוך, משעמם,שנמתח שעתיים כמו מסטיק, עם 10 דק של עניין בשוד עצמו , וגם שם אל תצפו יותר נדי..לכו לסרט הזה. מזמן לא השתעממתי בסרט כמו בדיאלוגים המיותרים שיש בסרט הזה.תחסכו לכם שעתיים מהחיים ותשתלו עציצים במקום.