LONGLEGS של 2025. איזו אכזבה! דבר ראשון, באמת שמאוד רציתי לאהוב את הסרט הזה. תקופה ארוכה שלא יצאתי כל כך מאוכזב מאולם קולנוע. הגעתי לסרט הזה עם ציפיות גבוהות בעיקר בגלל הביקורות הטובות שמבקרים שאני מעריך מאוד נתנו לו. התוצאה: שיעמום טוטלי עם אנטי-קליימקס שלא מבייש את נייט שמאלאן. בלי ספויילרים, ה״טוויסט״ פשוט מביך ולא שווה את השעתיים ושמונה דקות של הסרט הזה. הג׳אמפ סקארס צפויים מיותרים וזולים, מרגיש שהם שם רק כדי להצדיק את הטייטל ״סרט אימה״, והכי מבאס שהצורה שבה הסרט בנוי, שבה כל פעם רואים את הסיפור לפי עיניו של דמות אחרת פשוט חסר משמעות לחלוטין! זה לא מוסיף כלום לעלילה ולא חושף את האמת כל פעם מנקודת מבט אחרת בעיקר בגלל שאין אמת! הסרט פשוט חסר נשמה, מפוספס בכל רגע שלו ומאוד משעמם בשעה הראשונה. הרגיש לי שאולם מפוצץ יצא מאוכזב וזה לא רק אני. אל תאמינו להייפ. חוזקה יחידה של הסרט זה פסקול נחמד (לא הכי מדהים ששמעתי) צילום מעולה ומשחק לא רע.