שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מעניין לא צפוי ומותח למרות שכולו מתנהל בחדר אחד .שחקן מצויין
אתמול הייתי בהצגת בכורה של הסרט חוף צסיל. מאוד אהבתי את הסרט. אהבתי את הקצב שלו, את סיפור העלילה. השילוב בין אהבה ומוסיקה קלאסית היה בחירה מצויינת. ממליצה מאוד ללכת לסרט. מעורר מחשבה. בסוף הסרט ניסיתי לחשוב מה רצה הסופר לומר. אני לא כותבת מה אני חושבת כי זה כמו להסתכל בציור כל אחד רואה משהו אחר.הסרט מתאים גם לצעירים וגם למבוגרים.