שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מרגש ומומלץ בחום. קשה להישאר אדישים לסיפור חייה של פרינסס שואו, לצניעות, לאנושיות ולכישרון של קותימאן, וכמובן לגדוּלה של עידו הר, שידע לתעד בצורה מרגשת ואמינה, ובתזמון מושלם, את סיפור סינדרלה המודרני הזה. הנקודה היחידה שחסרה לי בסרט: רגע הגילוי של הבמאי / צלם בפני גיבורת העלילה, בנוגע לסיבה האמיתית לקיומו של הסרט. בכל מקרה, אל תהססו - לכו!