שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט ממש גרוע, בזבוז של זמן, חיקוי עלוב לסרטים של טרנטינו
שגבעת חלפון פגשה את הנוסע השמיני! הסרט בעל פוטנציאל עצום, שחקנים טובים, אפקטים מעולים, במאי טוב אבל העלילה ממש קילקלה לי הכל. האמינות של הסרט נפגעה כבר בהתחלה, מזל שהאפקטים היו טובים.