שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מצחיק, קליל שנון. נותן לך להתנתק לשעה וחצי ולצחוק ולחייך ללא הפסקה. לא מהקומדיות הגדולות אבל נהנתי לראות את הסרט. תודה לאתר סרט על הכרטיסים ! עופר
רוצו לראות לא תתאכזבו. הבעיה היחידה בסרט היא שלא עשו לו מספיק יחסי ציבור. משחק מבריק, שחקנים מדהימים צילום ותסריט ייחודיים.
האמת. אחלה סרט. רק סוללת הכוכבים שמשתתפת בסרט הזה שווה צפייה. הרבה אקשן, פעלולים, בדיחות ושטויות. נהנתי.
האמת שלפי הביקורות על הסרט היינו בטוחים שאנו עומדים לצפות בסרט הקאלט הבא של ישראל, אך בזה התבדינו. בסה"כ משעשע וכיפי, אשר מציב זווית מראה על החברה שלנו, על הצבא ואולי משם הקיטונות מצד צופים אחרים. אהבנו , צחקנו, נהננו, אך לא נפלנו מהכיסא. משחק טוב מאוד, תסריט קצת טעון שיפור בכוונה שניתן היה לעשות אותו יותר מצחיק.