שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט הזה הוא פיסת היסטוריה חשובה וראויה לזיכרון.. לדעתי חשובה הצפייה בו כדי להוקיר ולקבל דוגמא ממנהיגים בעלי עוצמה שבסך הכל מאחורי הם אנשים כמונו
חייבים לומר את האמת: סרט של שלוש שעות.. אך כל השלוש שעות הללו חוברות יחדיו לסרט משובח מאין כמוהו.. סרט שגורם לך לחשוב ..שגם הבלתי אפשרי הוא אפשרי
מסחטה שלמה של דמעות