שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מעולה. מרתק. לא נשמנו. מאוד מומלץ!
ההיתי בסרט,ונדהנמתי.הסרט הכי טוב שראיתי מעולם.אני בדרך כלל לא אוהב סרטים כאלה אבל זה סרט פשוט מקסים,מהמם,מדהים,אין מילים.כולם לרוץ לראות עכשיו,הרגע,מיד.מי שלא יראה יפסיד בגדול את הסרט הטוב ביותר של"וולט דיסני פיקסרט בכל הזמנים.אני ממליץ בחום,ולכן צינתי "10"!!!!!!!!!! אבל אם ההיתי יכול ההיתי מציין 10,000,000,000 ושוב אתם חייבים לראות אותו הסרט טוב לאנשים שאוהבים מדע בידיוני רומנטיות ומסעות נ.ב הסרט מתאים גם למבוגרים