שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
יש כמה דברים לומר סרט טוב מאוד מבחינת אפקטים וסרט עם רמה מאוד גבוהה העלילה- העלילה נכתבה בהסטוריה אז אי אפשר להתלונן עליה חוץ מזה שלפי דעתי העלילה דווקא די טובה ה"קונוטציה המינית"- מתי יבינו עושי הסרטים שאם הם יעשו את הסרט מספיק טוב לא צריך את הקטעים האלה? הרבע שעה הראשונה זה פורנו שלא היה צריך! אולי אחרי זה הקטע עם הגיבן היה נצרך אבל כל השאר היה סתם ביזבוז של שטיפת מוח בשביל מה להראות לילדים או לחרמנים את הערכים האנושיים שלנו? כדאי מאוד לראות בבית קולנוע עם כל הסאונד והגודל כי זה ממש מנפיש את הסרט. כדאי גם להפנים כמה ערכים כמו מסירות לארץ למדינה או לאנשים.