שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
פשוט סרט לא טוב. טרם קראתי את טרילוגית הספרים, אבל גם כך ברור לי שעלילת הסרט מלאת חורים כמו גבינה שוויצרית. הסרט גם לא מצליח לרתק או לעניין ואו למתוח, כך שההרגשה היא שפשוט היוצרים ביזבזו רעיון טוב, ואנחנו ביזבזנו שעתיים.