סרט נהדר ומקסים. גם אני וגם אבא שלי (45) נהננו מאוד מהסיפור. הקרבות היו קצת מבולבלים ואלימים אבל יש הרבה דמויות טובות ונחמדות. מומלץ לאוהבי דימיון.