שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט הזה הוא פשוט בושה לעניים, משעמם ברמות מטורפות. בעיקרון הסיפור שנמצא בדפי ההיסטוריה הוא מושלם, אבל הבימוי כישלון. לא מראים לכם למה הספרטאנים מתנהגים ככה? יש לזה עוד כמה סיפורים מלווים. קיצר הסרט הזה הוא פשוט ביזבוז של זמן. אני ממליץ לכם לראות סרטים דומים בסיגנון שהם הרבה יותר טובים כמו גלאדאטור, וטרוייה... הסרט הזה לא מתקרב מגיע לקסוליים שלהם