שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
בדיחות קרש של כיתה א'' ולנסות להצחיק בכוח, ממש לא יהפכו סרט פתטי זה ל"קומדיה של הקיץ"?, רק המשפט הזה יותר מצחיק אותי מהסרט... אפילו יהודה סתיו כתב היום 21.10.16 ב"שבע לילות" של ידיעות (לא נגעתי): "הדמויות העלובות שלא מתפתחות בעלילה המקרטעת, הבדיחות שלא מצחיקות והבימוי חסר המעוף הקיים בסרט, עושים את הקומדיה לשממה פתטית" (איך אומרים, לאחר ביקורת כזאת, כל המוסיף גורע...