שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט מאד דרמטי ומרתק. הנופים מרהיבים. אהבתי שיש התייחסות לרקע היהודי של יוסי ולאומץ שלו ושל קווין במיוחד. אהבתי גם את המלים של השחקן דניאל רדקליף שהגיש לקהל הישראלי.
הסרט מנסה להציג יהודים אמריקאים אבל לדעתי סובל מדמויים סטריוטיפיים מהדור הישן (הסבא והסבתא, הרב). להציג את הכניסה ליהדות כברית מילה בלבד אינו מדויק וגם מעליב. במקום לצחוק יצאתי מהסרט מאוכזבת