ביקורות / תגובות / המלצות לסרט

ממוצע הדירוגים: 8.0   |    סה"כ ביקורות עם דירוגים של המבקר: 6
ט
האויב שבפנים: פרק הסיום
8/10
מסכימים?
2  3
טוני • בוגר.תפורסם ב 13.2.2017

לדעתי סרט מצויין, ממש כיף לצפייה, אחד הטובים אם לא הטוב ביותר מבין כל הסדרה, למי שאהב את הקודמים, בהחלט יאהב את זה! אקשן מעולה, סיום מעולה לסדרה!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
A
זוטרופוליס
10/10
מסכימים?
5  1
Anthony • בוגר.תפורסם ב 8.4.2016

הסרט הכי טוב של דיסני מאז מלך האריות. ראיתי פעמיים בקולנוע שווה בטירוף! הדמויות מקסימות, העלילה מדהימה, המוסר החינוכי מעולה. מקסים!

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
ט
איש הפלדה
10/10
מסכימים?
6  1
טוני • בוגר.תפורסם ב 22.6.2013

סרט מדהים! בדיוק עלה על הציפיות שלי! קיוויתי שיסבירו למה לקריפטונים אין כוחות שם ובכד"הא יש, וקצת רקע על קריפטון, כל רגע בסרט היה מעניין, סגנון מאד דומה לאביר האפל, אין יותר מדי צחוקים, סרט מאד רציני ומאד מושקע! זוויות צילום מעולות!! המשחקים עם המצלמה מעולים, סצנות אקשן מצולמות היטב, אפשר להבין סוף סוף מה קורה בקרב, עלילה מרתקת עם הסברים קלים להבנה על כל מה שקורה. לדעתי סרט מצויין, שווה צפיה, יותר התלהבתי מהסרט הזה מאשר בטמן ומאיירון מן.

קרא.י עודהרפתקאות • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
א
עולם הזמן
10/10
מסכימים?
0  0
אנטוני • בוגר.תפורסם ב 29.10.2011

אחד הסרטים הכי טובים שראיתי, לדעתי זה באותה רמה של INCEPTION, סרט עם רעיון מעולה, פיתחו אותו בצורות ממש מעניינות, מסרים נסתרים, סרט מרתק וחובה לצפייה לפחות פעם בחיים לדעתי. אני ממליץ בחום לכל אלו שאהבו סרטים בסגנון INCEPTION ובכלל סרטים עם סגנון ורעיון חדשני.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2011)נצפה בקולנוע
א
התנגשות הטיטאנים (תלת מימד)
3/10
מסכימים?
0  0
אנטוני • בוגר.תפורסם ב 18.4.2010

סרט על הפנים, נפילה חזקה. דבר ראשון, התלת מימד לא שווה את זה. הוא נראה כמעט בדיוק כמו סרט רגיל... האקשן נוראי, כל הזמן יש ציפייה לאקשן ואז אין, הציפיות לא מתממשות. העלילה דבילית. באמת שבאתי בלי ציפיות והתאכזבתי, וכך גם כל החברים שהלכתי איתם. באמת סרט לא מומלץ, בזבוז כסף, אם ממש רוצים, תשכירו לDVD. 300 סרט הרבה יותר טוב אם מחפשים מיתולוגיה יוונית. אם מחפשים סרט אקשן טוב, לכו תראו קיק-אס חח

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2010)
א
הדרקון הראשון שלי (תלת מימד)
10/10
מסכימים?
0  0
אנטוני • בוגר.תפורסם ב 10.4.2010

סרט יוצא מן הכלל, מזמן לא ראיתי סרט כזה מוצלח, אולי חוץ מאווטר חח. עלילה מעולה!! הרבה זמן חיכיתי לסרט בסגנון כזה, היה בעבר את אראגון לנסות לממש את הרעיון של גידול דרקון אבל הוא נכשל לחלוטין. הסרט הנוכחי פשוט מעולה! ועולה על כל הציפיות! גראפיקה מדהימה!@ נופים מרהיבים! חובה לראות בתלת מימד!

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2010)


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!