לדעתי סרט מצויין, ממש כיף לצפייה, אחד הטובים אם לא הטוב ביותר מבין כל הסדרה, למי שאהב את הקודמים, בהחלט יאהב את זה! אקשן מעולה, סיום מעולה לסדרה!
הסרט הכי טוב של דיסני מאז מלך האריות. ראיתי פעמיים בקולנוע שווה בטירוף! הדמויות מקסימות, העלילה מדהימה, המוסר החינוכי מעולה. מקסים!
סרט מדהים! בדיוק עלה על הציפיות שלי! קיוויתי שיסבירו למה לקריפטונים אין כוחות שם ובכד"הא יש, וקצת רקע על קריפטון, כל רגע בסרט היה מעניין, סגנון מאד דומה לאביר האפל, אין יותר מדי צחוקים, סרט מאד רציני ומאד מושקע! זוויות צילום מעולות!! המשחקים עם המצלמה מעולים, סצנות אקשן מצולמות היטב, אפשר להבין סוף סוף מה קורה בקרב, עלילה מרתקת עם הסברים קלים להבנה על כל מה שקורה. לדעתי סרט מצויין, שווה צפיה, יותר התלהבתי מהסרט הזה מאשר בטמן ומאיירון מן.
אחד הסרטים הכי טובים שראיתי, לדעתי זה באותה רמה של INCEPTION, סרט עם רעיון מעולה, פיתחו אותו בצורות ממש מעניינות, מסרים נסתרים, סרט מרתק וחובה לצפייה לפחות פעם בחיים לדעתי. אני ממליץ בחום לכל אלו שאהבו סרטים בסגנון INCEPTION ובכלל סרטים עם סגנון ורעיון חדשני.
סרט על הפנים, נפילה חזקה. דבר ראשון, התלת מימד לא שווה את זה. הוא נראה כמעט בדיוק כמו סרט רגיל... האקשן נוראי, כל הזמן יש ציפייה לאקשן ואז אין, הציפיות לא מתממשות. העלילה דבילית. באמת שבאתי בלי ציפיות והתאכזבתי, וכך גם כל החברים שהלכתי איתם. באמת סרט לא מומלץ, בזבוז כסף, אם ממש רוצים, תשכירו לDVD. 300 סרט הרבה יותר טוב אם מחפשים מיתולוגיה יוונית. אם מחפשים סרט אקשן טוב, לכו תראו קיק-אס חח
סרט יוצא מן הכלל, מזמן לא ראיתי סרט כזה מוצלח, אולי חוץ מאווטר חח. עלילה מעולה!! הרבה זמן חיכיתי לסרט בסגנון כזה, היה בעבר את אראגון לנסות לממש את הרעיון של גידול דרקון אבל הוא נכשל לחלוטין. הסרט הנוכחי פשוט מעולה! ועולה על כל הציפיות! גראפיקה מדהימה!@ נופים מרהיבים! חובה לראות בתלת מימד!