סרט פשוט מעולה!סרט מתח עשוי היטב!מאד נהניתי ממנו מומלץ ללכת לראות.באופן אישי גם,המתח בסרט הזכיר לי את המתח שהיה כשצפיתי בפעם הראשונה בסרט "טיסה 93".