ביקורות / תגובות / המלצות לסרט
ממוצע הדירוגים: 1.0 |
סה"כ ביקורות עם דירוגים של המבקר: 1
ס
אל תלחצי אני בדרך
סומסום צהוב • בוגר.תפורסם ב 18.12.2010
סרט נוראי....פושט בזבוז זמן...
עלילה משעממת ובנאלית, אין עומק, פשוט אין כלום. לוותר. וגם לא לחכות ל DVD .
קרא.י עודקומדיה • סרט ותיק (2010)
2מייקלציון גולשים
ציון מבקרים
2.8/5
3החסדציון גולשים
ציון מבקרים
3.0/5