שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אל תלכו לסרט!!! תמוה, משעמם. מיותר. בזבוז זמן של שעה וחצי. סצנות ארוכות ללא כל התרחשות, חלקן מביכות בחוסר הטעם שלהן. כל מה שהיה נעים ומעניין בסרט "אבודים בטוקיו" פשוט לא קיים בסרט הזה. הטריילר וה'בקרוב' שמוקרן בקולנועים פשוט מוליך שולל. אכזבה רבתי.