שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
בשתי מילים- סרט טוב. לא סרט אסונות קלאסי, נטול אפקטים מיוחדים וקטעי מתח רבים, הסרט הזה נשען על הז'אנר הדרמטי יותר לדעתי. קשה לעיתים לצפייה, אך בעל עומק, מעורר מחשבה וגורם להזדהות מוחלטת עם הגיבורים שאף מסוגלת להביא אתכם לידי דמעות. לא מובנת לי הביקורת השלילית של החברה מעליי. תהנו.