שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
תענוג צרוף. סרט קטן, צנוע, דמויות אנושיות, משחק נפלא. הרבה אהבת אדם לצד גלישות ביקורתיות לתקופות המשטר הקומוניסטי הבולגרי. כולנו נאחל לעצמנו סבא נפלא שיהיה לנו,או לילדינו או שנהיה אנחנו עצמנו - כפי שמופיע שם הסבא שהוא הגיבור האמיתי של הסרט. הקהל שמחא כפיים בסוף הסרט ביטא יפה את ההרגשה הנפלאה שמלווה אותך במהלך סרט מרגש זה.