שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
האנשים אמנם יפים, ומצולמים גם מקומות יפים, ויש סיפור, וגם אהבה, לא מפתיעה, וראינו את הסרט במקום שמקרין סרטים איכותיים, אז ציפינו.... אבל אנחנו ממש התאכזבנו, כי חוץ מאלו אין בו כלום. והתרשמתי שכל מי שהיה באולם, גם הוא- התאכזב. טוב, פעם אחת צחקנו. ממש אפשר לוותר.
פשוט וצוין! התרחשויות מעטות ועדיין מרתק . קצת אניגמטי ולכן מאוד מומלץ למי שיכול לחשוב. העדיפו אותו על ''המטפלת'', שמולו משאיר אותו כ''חינני''.