ממוצע הדירוגים: 8.0 |
סה"כ ביקורות עם דירוגים של המבקר: 1
ד
הצרפתי
8/10
מסכימים? 20
דנה הילה • בוגר.תפורסם ב 29.8.2015
הלכתי לראות את הסרט בקולנוע עם בן זוגי. שנינו נהננו מאד. משחק מצוין של השחקנים, זויות צילום מיוחדות. סט הצילום משוחזר מאד אמין לתקופת שנות ה-70. הסרט ריתק אותנו מתחילתו ועד סופו. למומלץ בחום!