שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מאוד מקורי ועמוק. מדבר על האנושות ועל היופי שיש בכך שאנו שונים אחד מהשני וניתנת לנו זכות הבחירה בין טוב ורע. סרט שנותן הרבה חומר למחשבה גם אחרי שנגמר על התנהגות המין האנושי והבחירות שאנו עושים. מאוד מומלץ. מתאים לכל הגילאים.
סרט מצחיק!!! חובה ללכת לראות! סרט מעולה ומתאים מאוד לזוגות צעירים ומשפחות. מאוד שנון ומפתיע! ממומלץ בחום! לא הפסקנו לצחוק כל הסרט!